Børnehandicap · Borgerrådgiver · Indstilling · Rehabiliteringsteam · Sagsbehandling · Ungeindsatsen

Rehabiliteringsteamets indstilling

Jeg har netop modtaget rehabiliteringsteamets indstilling.

Her er hvad de indstiller:

“Sagen er sendt tilbage til Børnehandicap til yderligere behandling. Din nuværende sagsbehandler vil kontakte dig vedrørende det næste skridt i dit forløb.”

Der står overhovedet intet om deres begrundelse for indstillingen. Udover at det er Børnehandicap, der skal behandle sagen. Igen.

Arh men for helvede da også!

Vi har hele tiden fået at vide, at Ungeindsatsen først ville tage stilling til sagen, når sagen havde været behandlet af rehabiliteringsteamet. Og nu ryger sagen tilbage til Børnehandicap.

Jeg føler, at vi bliver kørt rundt i manegen.

Jeg befinder mig et kafkask univers, hvor vi bliver sendt fra Herodes til Pilatus og tilbage igen. Igen og igen.

Jeg er glad for, at sønnen og jeg har et møde med kommunens borgerrådgiver senere i dag.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.