Farver · Junior · Mode · Tøj

Modekonsulenten

Jeg har købt en lang top med lange ærmer. Den er pink. Jeg tænkte, at jeg trængte til at pifte min garderobe lidt op. Da Junior så mig i den, udbrød han: “Mor! Hvad er det for en grim kjole? Du skal ikke vise dig i offentligheden med den der!” Nogle timer senere stod han… Læs mere Modekonsulenten

Affektudbrud · Arbejde · Aspergers syndrom · Autisme · Børnepsykiatri · Gruppeordning · Handicappolitik · Konflikt · Livet · Nedsmeltning · Overskud · Politik · Psykiatri · Skole · Specialklasser · Specialskole · StøtteCompagniet · Støttekontaktperson · Stress · Trivsel · Uddannelse · Udviklingsforstyrrelser · Undervisning · Velfærd

De spildte år

Tolv år gammel. De fleste på den alder går i 5. eller 6. klasse. Junior har stort set ikke været i skole i hele 5. klasse. Og han var fraværende en stor del af 4. klasse. Han har skiftet skole. Ikke med vores gode vilje, men fordi den forrige gruppeordning mente, at han var “behandlingskrævende”.… Læs mere De spildte år