Ansvar · Aspergers syndrom · Autisme · Bøn · Børnepsykiatri · Ensomhed · Folkeskolen · Gruppeordning · Handicappolitik · Heldagsskole · Heldagstilbud · Helhedsskole · Kammerater · Konflikt · Lockout · Politik · Psykiatri · Psykisk sygdom · Søvn · Skole · Trivsel · Udviklingsforstyrrelser · Undervisning

Til lockoutens parter

Kære alle parter Min 12-årige søn har brug for, at I finder en løsning. Nu. Han er et psykisk sårbart barn med en autismespektrumsforstyrrelse. Han har stort set ikke været i skole siden foråret 2012 pga. stressoverbelastning, angst, depression, søvnforstyrrelser, og han har balanceret på kanten af en psykose. Han har været tæt på at… Læs mere Til lockoutens parter

Affektudbrud · Arbejde · Aspergers syndrom · Autisme · Humor · Konflikt · Lockout · Mestringsstrategier · Nedsmeltning · Skrigepude · Stress · Trivsel

Så er skrigepuderne arriveret!

Hver pude måler ca. 15 x 18 cm. Betrækket kan tages af og vaskes. Den blå er Juniors. Den røde er min. Jeg var sgisme ikke lige opmærksom på, at den røde var med brodering på engelsk. Nok er jeg anglofil, men jeg kan altså bedre lide den blå. Jeg skulle lige tage et foto… Læs mere Så er skrigepuderne arriveret!